lördag 23 oktober 2010

Vill du gå på sexträff i november?

Vill du gå på sexträff i november?: "

tänkte försöka sätta ihop en sexträff i november. party med musik dans och sprit och massor massor av knullande sug och slickande. Alla som visar intresse får komma! men jag hoppas vi kan va åtminstone 20 pers varav minst 6-7 tjejer. hör av dig!



Det är hittils jag och Sofie som kommer, hoppas såklart på många många fler.

Inget kinky eller bondage! normal sex blir det med lite filmning och fotografering!


SKRIV TILL MIG HÄR OCH ANMÄL DIG TILL SEXTRÄFFEN




Related posts:

  1. Jag vill hitta en pojkvän Vill du vara ihop med mig? Kanske låter desperat att...
  2. Fjortistjejer vill knulla Kåta fjortistjejer (Observera fjortis är inte 14 år alla tjejerna...
  3. Vill visa mina bröst Får gång på gång höra hur fina mina bröst...


Related posts brought to you by Yet Another Related Posts Plugin.

"

I don't like my apartment. Call me aftermidnight. Between 12-3 am. Or During the evening.

617-642-1591

Love, Scott

Leta i den här bloggen