måndag 25 oktober 2010

Stockholm Baby!

Stockholm Baby!: "

Modell: Syster Hanna. Foto&Styling: Jag.
Utrustning: Canon EOS 5d Mark II + Canon EF 50/1,4 USM

Inställningar: s1/1000 f/2 ISO100

Nu har jag bokat buss till, tåg från och hotell i Stockholm.
Allt är fixat, så skönt. På fredagen antar jag att det blir en sväng på stan efter kl 15.00. Jag har sett en jacka på Zaras hemsida som jag vill kolla på och sedan måste man ju hitta någonting fint att ha på sig på kvällen för då blir det att hoppa i taxin och åka ut till ett väldigt spektakel, som vi annars brukar sitta bänkade framför i tv-soffan.... ;)

På lördagen ska vi hälsa på i Cocoo-butiken, ska bli grymt att se hur hon har det där!
Förhoppningsvis blir det också ett besök på Sjätte Tunnan, som
Emelie pratat så mycket om. ;)

"

Leta i den här bloggen