fredag 15 oktober 2010

Mediakåt?

 
 

Sent to you by Scott via Google Reader:

 
 


Nej, jag skulle aldrig ställa upp i Paradise Hotel. Jag vet redan hur det är att sminka sig, klä upp sig och göra sig skitfin för att sen bara få gå och sova - det var precis så det var i Mammas Pojkar. När allt är filmat och klart så är det läggdags liksom. Jag skulle döööö om jag blev instängd i ett hus i värmen igen utan att få gå ut och dansa och se andra människor.

 

Ändå ställer jag upp i vissa program, jag gillar alla äventyr man får ge sig ut på som man annars aldrig skulle göra. Jag gillar tv-folket som är så sjukt underbara. Jag älskar deltagarna för att det oftast är väldigt sociala och helt galna människor. Vissa saker kan man inte tacka nej till.

 

Det började med Sanningens Ögonblick som jag faktiskt sökte till, jag tyckte att det var ett sjukt roligt program som även gav mig 75.000kr för min medverkan.

 

Sen hörde Mammas Pojkar på Tv4 av sig och ville att jag skulle vara med..

 

Sen blev det Wipeout i Argentina som fan var det roligaste någonsin

 

Och nu sist blev det ett annat program som jag inte kan avslöja än…

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

Leta i den här bloggen